Dato og tid.

Land som besøker meg i dag.

mandag 30. mars 2009

Takk for nå? Thank you, my friends.

Jeg er så lei meg! Det er så mange som ikke kommer inn på bloggen min, og jeg
vet ikke hva jeg skal gjøre!
Nå vurderer jeg å legge ned bloggen, ser ingen annen utvei.
Har tenkt på om jeg kanskje skal starte med helt blanke ark,
en helt ny blogg. Men det er så mye arbeid med det, og så er det så mye jeg mister her.
Kommentarene har jeg, fordi jeg har fått varsel om dem på e-post.
Men jeg mister besøkstelleren med alle landene, mister følgerne mine og mye annet
som jeg veldig gjerne ville beholdt.
Vil takke dere alle for alle hyggelige kommentarer gjennom dette snart et og et halvt år
jeg har hatt denne bloggen. Jeg beholder den noen dager, men det ser ut som den kommer
til å bli slettet, og jeg beklager det.

I am so sorry, my friends! It is many of you bloggers who cannot come into my blog.
I have thought a lot about this, and now I have decided to delete this blog.
Sorry! I don't know what to do else. I can make a quite new blog, but if I do, I loose a lot here....
This blog will be here for some days, but I am afraid I have to delete it........
My followers will also be loosed, and I am sorry for that.........
This is post number 379here, and maybe this will be the last one......

31 kommentarer:

Anya sa...

I 'am perfect on your site today, Brit :)
No problems, and positive thinking please, promise me :))
hug Anya
And go on with blogging PROMISE ME

Fjordheim sa...

Så kjedelig da.
Jeg har nå ikke hatt mye problemer her. Og de gangene jeg har hatt problemer, har det også vært vanskelig å komme inn på andre blogger. Skulle ønske du fant en måte å fortsette på.
Ønsker deg en god dag :)

Lill sa...

Hei min venn.
Du eg har ikkje problem med å kome inn på bloggen din. Det er ikkje hos deg det er gale, men noko med innstillingane hos dei som sliter trur eg. IKKJE LEGG NED BLOGGEN DIN BRIT!!!!! Er så koseleg å kome inn til deg og lese og å få helsingar frå deg. Hos deg er det ingen feil på bloggen DEN SAKEN ER KLAR!
Klem frå Lill

Unknown sa...

Heisann, min venn!!
Eg har faktisk IKKJE hatt problem med å komme meg inn på din blogg.
Ha tålmodighet, så er eg sikker på at det går seg til...
Det er ein del problem rundt om for tida, så eg er heilt sikker på at dette løyser seg....
Håpar du ikkje legg ned bloggen, og forlet oss...
Du, med din positivitet og koselege tilbakemeldingar!!
Vi som er så heldige å ha deg som bloggvenn er verkeleg priviligerte!!
God klem

Som dagene går sa...

Nei, det vil nå være leit hvis du sletter bloggen og ikke bli å finne. Jeg har samme problemet sjøl, men ser at det for tida er mange som har problemer i blant. Kanskje det er noe tull med nettleseren, men jeg syns også at det er leit at noen ikke kommer inn hos meg. Du kan jo vente å se om ting retter seg.

Berit T sa...

Hei dette hørtes ikke kjekt ut, men du må vente å se om det ordner seg.
Akuratt nå kom jeg inn med en gang!
I dag tidlig var det helt umulig...
H en fin dag videre.

Anne-Grete sa...

Hei!! Du må ikke gi opp. Hadde ingen problemer med å komme inn på bloggen din. De gangene jeg har hatt det så har jeg heller ikke kommet inn på andre blogger. Tror ikke det er bloggen din det er noe galt med.

Hilsen Bodil F.T. sa...

Nei nei nei, Brit! Du må ikke slette bloggen din!! Jeg hadde problemer med å komme inn, men det ordnet seg. Nå fungerer det helt fint!!

Det er så mange som er inne hos deg på besøk og legger igjen kommentarer og koselige hilsninger, så du må ikke slutte å blogge. det er sååå kjekt å besøke bloggen din. Please!!! Ikke slutt!! Hilsen din gamle erkevenn ;)

♥ Carpe Diem ♥ sa...

Håper det lar seg ordne med bloggen.
Veldig synd viss dette ikke lar seg ordne.Håper indelig det for du er en trofast gjest hos meg.
Setter stor pris på deg.
Værsåsnill ikke slutt å blogg.
Ønsker deg en god mandag.

Unknown sa...

Jeg har også hatt litt problemer med bloggen min. Jeg logger på, skriver et innlegg og det forsvinner. Må logge inn på nytt...

Har ikke fått tilbakemeldinger at noen har problemer med å komme inn på bloggen min, så jeg håper det er et forbigående problem.

Jeg håper at det ordner seg for deg også.

Ha fortsatt en fin dag!

Orlaug sa...

Hei!
Ingen problem å kome inn på bloggen din no, so då håpar me at alt har ordna seg og du kan blogge videre...
Ha det so bra!

MITT FARGERIKE sa...

Hei, hadde linande problema ei stund,
greide heller ikkje å lese dei orda som skulle inn i ordbekreftelsen så eg fekk leggje inn kommentarer. Men det går fint på min manns maskiner, trur kanskje maskina di som lagar litt trøbbel. Alt ligger jo lagra hos Blogspot.com så du treng ikkje slette den. Har tatt ein sikkerhetskopi av bloggen min.... (kanskje på tide å ta ein kopi til)
Du hadde eit spill på sida di tidligare som eg hadde stor glede av, men linken ligg på maskina som er inne på rep. Du kunne ikkje vorre så snill og sendt meg den linken?

Anonym sa...

Hei!Endelig lykkes jeg å komme inn her,etter MANGE forsøk.Nå ser det ut som du endelig skal få en kommentar fra meg.
Så trist at du har valgt å legge ned bloggen.Nei vent nå litt å se om alt retter seg.
Trist å ikke finne deg her.
Tusen takk for alle hyggelige kommentarer fra deg på bloggen min.
Setter pris på det.
Ønsker deg en flott dag!

Mormor sa...

Å nei, du må ikke slette bloggen din!!! Ser det er flere som sier at de har hatt samme problemet. Tror du skal vente litt å se om det ordner seg. Jeg har aldri hatt problemer med å komme inn, men jeg bruker Firefox som nettleser. Jeg har sett i andre blogger at de som bruker denne nettleseren ikke har problemer, mens de som bruker Internet Explorer stadig har problemer. Vent i alle fall noen dager å se det an. Prøv å laste ned Mozilla Firefox og prøv den i alle fall. Det ville være fryktelig trist om du må legge ned bloggen din.

Brit. (lille meg) sa...

TUSEN TAKK, KJÆRE VENNER, FOR ALL STØTTE HER! DET VARMER! JEG SKAL PRØVE NOEN DAGER TIL, MEN VET IKKE HVOR LENGE. TAKK FOR AT DERE FINNES DER UTE! VARM KLEM!

Liv sa...

Jeg har INGEN problemer med å komme inn hos deg. Hold ut kjære deg!

Kjersti sa...

Så dumt at du har problemer med bloggen din. Kjedelig å måtte begynne på nytt, å miste masse av det en har laget.

sammen på veien sa...

kjære venn. Jeg kommer greit inn på bloggen din. Det blir så trist om du forsvinner fra bloggverden. Du er en så god bloggvenn som jeg ikke vil miste!!!!!!!!!!! Kan du være her sammen med oss min venn?

Veldig god klem fra meg

Malys krok sa...

NEI! DU må ikke bli borte! Du var en av de første som skrev til meg da jeg sartet med dette. Jeg blir alltid så glad når jeg ser at du har vært innom. Er også så koselig å se inn til deg! Og husk: Om jeg ikke kommer inn første gang så gir jeg meg ikke. Står på til jeg får det til. Nå var det ingen problem! Kjære deg, ikke legg ned bloggen din! Du er så god! Håper du er frisk igjen. Ha det godt. Hilsen Margit.

hjemme bra sa...

Hei Brit.
No vart eg heilt forskrekka.... :o
Du må no ikkje slette bloggen din!!!
Eg har aldri hatt problem med å komme inn her. Har berre ikkje vore her så mykje i det siste. Håper på mange nye innlegg i lang til framover her!

Klem

Sonja sa...

Har hatt problemer med å komme inn i det siste,men nå gikk det greit.
Hva om du bare sletter noe av det du har på sidebloggen.
Har vært borti dette før hos noen andre og det viste seg å være noe de hadde lagt inn som forstyrret.

Jeg la inn en teller en gang og da ble det bare rot hos meg.

Håper det går greit .Det er så utrolig koselig på bloggen din.Og så synd om du mister alt du har strevd med å legge inn.

Lykke til.

Steinbokkjen ;o) sa...

Hei vennen!
Eg HÅPA verkjele at me får behalda deg her inne i blogglandia. Du e ei hææærle solskinnsstråla å komma inn t og å finna kommentara i frå. Set veldi stoooooooor pris på deg.
Eg ha forresten aldri merka noko - ha alltid komme rett inn t deg.

Kryssa fingra osv fø at alt ordna seg hos deg. DU E GULL GO vennen.
stor klem

Tonje sa...

Jeg skjønner det er leit for dem som ikke kommer inn, men tenk på alle oss andre som har glede av å komme inn her og kikke... Jeg har aldri hatt noen problemer her på bloggen din... (har vært innom en del ganger, men har kanskje ikke vært så flink til å legge igjen kommentar...). Jeg ser ingen grunn til at du skulle SLETTE bloggen din og miste alt... hvis du ikke får denne til å fungere, kan du jo begynne en ny, men du kan jo beholde denne samtidig uten å legge inn nye innlegg her... har hørt at noen har hatt problemer når de har lagt ut ting i sidebloggen (er det det det heter?)
Stå på! Det blir synd å se alt forsvinne.

Nunne sa...

Visste ikke noe om tankene du har, skulle bare inn her i kveld og spørre om du hadde vært på samme festen som Eie...
Men du må hvertfall ikke SLETTE bloggen din om du begynner på nytt. Den ligger her...

I kveld kom jeg inn med en gang.
Har hatt problemer før, mange ganger. Og da blir dte kanskje til at man ikke prøver. ?
Nei, stå på du Lille meg, det sier vi jo alle sammen her.
Nattaklem kan kanskje hjelpe på humøret? Fra meg....

Anonym sa...

Hei Brit. Det er noe snusk rundt omkring på bloggene for tiden - jeg har hatt litt problemer, men ALDRI med å komme inn til deg! Eneste som er her, er at det alltid kommer et pop-up vindu når jeg besøker deg, men det er ikke det værste, er det vel? Og du; det finnes andre steder du kan opprette blogg, må jo ikke være blogspot! Det ville vært synd om du ikke skulle være en del av fellesskapet her inne lenger, vil gjerne ha deg her, vet du! Dine koselige kommentarer har blitt et koselig innslag i hverdagen, så jeg HÅPER du fortsatt vil være her. Og så må du ha en god dag! Klem fra Randi**

Anna Lisa sa...

I dag kom eg meg inn. Endelig.
Sjønner ikkje kva som har vært gale. Værsåsnill, ikkje slutt eller slett bloggen. Det blir så trist å ikkje ha deg her lenger. Værsåsnill....
Klem

Hage foto og natur sa...

Hei!
Håper det går i orden med bloggen din,selv om jeg ikke er så aktiv blogger, er det en glede å komme inn hit.
Ha en fin uke !
hilsen Jorunn

Besta sa...

Hei.. endelig kom jeg meg inn.. Du får iokke lov å slutte med blogging. Kanskje du må slette noen elementer..slik som den musikk greia ol. som du har på høyre side. jeg får beskjed noen ganger at du har virus. Men e vil ikke mest dæ....snufs..prøv å lag ei ny, det er lett. du treng ikke slatte denne. Gooooo klem.

Lille Lisbeth sa...

Hei,Lille meg.Kjempe fin bloggside du har.Nu ble jeg misunnelig.Nydelige farger.Jeg tenker ofte på deg.Ønsker deg ei god helg,og håper ni sees.hilsen lille lisbeth

Anne på Moseplassen sa...

Hei :)
Du, jeg så bare dette, og har ikke lest kommentarer eller finlest postene etter dette heller, så jeg beklager om jeg nå skyter bom.

Jeg ser du har laget ny blogg, om du har laget ny for å bli kvitt problemer så har jeg lyst til å komme med noen tips til deg. Du kan ta med deg alle postene i denne bloggen over på den nye,
Har du lyst på råd for hvordan du flytter over bloggposter herifra og over på nybloggen så si i fra på bloggen min så skal jeg detaljforklare :)

Også lurer jeg litt på om de problemer du eventuelt har med denne bloggen kommer av malen du bruker. Den er litt "hårete" merker jeg. Veldig fin å se på, men sånne fancy maler man laster ned kan gjerne lage mye bøll.

Brit. (lille meg) sa...

Dette er altså ikke hovedbloggen min nå. '''''''''''''''''bare til orientering.


Powered By Blogger
VELKOMMEN TIL MIN BLOGG. TAKK FOR AT DU SER INNOM.
VELCOME TO MY BLOG! THANK YOU FOR VISITING ME!