Dato og tid.

Land som besøker meg i dag.

tirsdag 31. mars 2009

Kjære trofaste bloggvenner! My dear blogfriends!

Jeg er helt overveldet! Hadde aldri ventet en sånn reaksjon! Alle uten unntak sier dere
at jeg ikke må legge ned bloggen! Tusen takk for stor støtte og oppmuntring!
Dette er noe jeg rett og slett ikke kan stå for! Bloggen blir værende, men kanskje det ikke
blir lagt inn så mange nye innlegg her.....
Jeg pusler med en ny blogg, men vil ikke presentere den ennå.
Det kommer nok.......... Stor klem.

I want to say thank you to my faithful blogfriends. Maybe it will not be so much new posts here.
I am going to make a new blog, but it isn't ready yet, so I will not introduce it at this time.
This blog will not be deleted, as I was ment to.My blogfriends doesn't allow me to do that. LOL.
Have a nice day everyone! Hugs.

12 kommentarer:

Som dagene går sa...

Så bra!
Har å funnet awarden fra deg. Tusen takk skal du ha. Skal legge den inn ved første anledning.
Spent på den nyebloggen din. Har sjøl sysla med tanke om en tilleggsblogg, men det blir stadig utsatt.

Anya sa...

THATS GREAT !!!!!
I'II will be your first friend on your new blog LOL
I'am waiting................
Have a nice day :)
(@^.^@)

Bestemor Aud sa...

Hei Lille Meg!
Håper også at du vil fortsette med bloggen! Ingen problemer med å komme inn til deg i dag i hvert fall. Er ikke så veldig aktiv på blogging selv for tiden, men godt å vite at muligheten er der. Og selv om alle andre uteblir, er det alltid en liten hilsen fra deg når jeg får somlet meg til å legge ut noe. Skjønner ikke at du rekker alt! (Jeg er vel mere på Facebook akkurat nå.)
Lykke til med den nye bloggen, og ha en velsignet uke!
Bestemor Aud

Anonym sa...

Så flott at du har valgt å ikke legge ned.Har lest mange av kommentarene du fikk,og ser mange tror at du kan ha noe virus på maskinen som gjør at man har problemer å komme inn til deg.Har du virusprogram?
Er ihvertfall glad at du blir her.
Vi er som en stor søskenflokk.Vil ikke miste hverandre:D
Ha en super flott dag!

Hilsen Bodil F.T. sa...

Så bra, Brit! No vart æ glad!!!!!

Liv sa...

Så fint at du vil fortsette, Brit!

Fjordheim sa...

Jeg var utrolig spent mens bloggen din åpnet seg. Håpte på at du ikke ville avslutte i hvertfall. Og det gjør du ikke. Flott. Gleder meg til den nye bloggen din. Det er jo bare å legge en link herfra det så finner vi deg igjen.
Lykke til :)

Berit T sa...

I dag kom jeg inn uten problem, helt uten venting :o)

Godt du fortsetter Brit!

Ha en fin dag videre.

eba sa...

Å, Brit, det er bra du ikke legger ned bloggen din! Det er så utrolig koselig å besøke deg her inne!

*god klem*

Turid sa...

Æ har ingen problem med å åpne døra di......

Anna Lisa sa...

Å Brit, kor glad eg vart!!!!
Stor Klem

Lille Lisbeth sa...

Hei,lille meg.Gå inn på bloggen min,det bildet som flere rypejegrer ligger henslengt i lyngen,der finner du Ole som ung på rypejakt.Petter kom hjem å fortalte det nu.


Powered By Blogger
VELKOMMEN TIL MIN BLOGG. TAKK FOR AT DU SER INNOM.
VELCOME TO MY BLOG! THANK YOU FOR VISITING ME!