Dato og tid.

Land som besøker meg i dag.

mandag 23. mars 2009

Dobbel 60-årsfeiring. Celebrating double 60 years.


I helga var jeg i Trondheim i 60-årsfeiring til et vennepar.
De ble utkledt, og slik så de ut da.
This weekend I was in the nearest city to celebrate a couple
of friends of mine.

Noe av bordpynten. Some of the table decorations.


Kake- og dessertbordet var gedigent!
The cakes. It was lots of them!
Mmm! Yummy!




Middagen bestod av kalvestek med fløtegratinerte poteter.
Kjempegodt! The dinner was yummy!

18 kommentarer:

Unknown sa...

Koselig i gode venners lag!

Living next to me sa...

Hei godt det var bilder av maten , jeg la nesten på meg av synet . Du lever et godt liv ser det ut til . Skulle ønske noen hadde oppskriften på livsglede . Bare en får stort hus blir slank får barnebarn , ja da blir alt bra . Men hodet er jo det samme da . Jeg misunner folk hverdagsgleden for den har jeg ikke kjent på mange år. Og jeg skammer litt over deffordi jeg har mye og mange som burde gi glede . Derfor betyrceiddr som din og Dorthe blandt annet mye. . Dere går skjønt noe jeg har glemt Klem Frida

Living next to me sa...

Kommentren ble skrevet på iphone . Den bytter ord. Men du skjønte vel. . Klem

eie sa...

Her var det mye godt ja.Så virkelig ut som dere koste dere rettelig.Bra det Brit.Så masse fine kaker de hadde,ikke at jeg smaker på så mye om jeg er borte Men jeg synes det er morro å se på dem.De hadde kledd seg bra ut,jeg kjente ikke igjen dem.Om du kan hadde det vært fint om du kom en tur i mårra.Klem fra meg...

Anya sa...

That was a greaaaaaaaaaaat party :)
My parents been married 55 years, we had also a big party:))

Turid sa...

Flere som har vært i 60 års dag skjønner æ , får bare si veloverstått!
Litt av et kakebord, fikk litt lyst å smake....
Her laver sneen ned - til stor glede for oss som vil gå på ski - nå er det i tillegg påske snart så det passer helt fint , men etter andre påskedag da gir vi den gjerne bort til de som trenger sne...
Ei flott uke til deg!

Unknown sa...

Her var det mykje god mat, ja...
Så flott den marsipankaka med bilde var:0)
Koseleg med feiring av gode vener...
Eg kjem meg ikkje inn på Eie sin blogg, får berre opp att det har foregått ein ulovleg operasjon og bfanen må lukkast...
Kan du gi beskjed og samtidig sende ein takk for utmerkelsen eg har fått??
Klem

Som dagene går sa...

Selskap er alltid koselig, og etter en god middag skulle en ønske seg en kuas mager for å klare og smake på alle de gode kakene.

Hilsen Bodil F.T. sa...

Dette må være Kari og mannen, ikke sant? Ser ut til å ha vært et trivelig lag!

Fjordheim sa...

Så koselig med selskap. treffe gode venner og feire litt. Det må en jo gjøre av og til.
Og så herlig maten såg ut.
De kakene var jo nydelige.
Ønsker deg ei flott uke :)

♥ Carpe Diem ♥ sa...

Innom for å si hei
og ønske deg en god dag :=))

Liv sa...

Mmmm, dette så godt ut. Kalvesteik hører ikke med blant de mest vanlige rettene lenger, sikkert utrolig smakfullt og mørt.

Ps. Jeg får ikke opp denne pop-up reklamen i dag når jeg er inne hos deg, og det er bra!

Anonym sa...

Å, her var det masse godt! Og for et flott bursdagspar! Dere hadde nok en trivelig kveld, tenker jeg:o) Fin ukestart til deg! Klem fra Randi**

Orlaug sa...

Ja, her mangla det visst ingen ting for å ha eit supert selskap.
Stilig par!
Ha ei fin veke!

Donna sa...

This all looks Wonderful Sweetie!!!hughugs

Lill sa...

Hei Brit.
Ser ut som du har hatt en super helg i Trondheim. Mykje god mat, kjekt lag og alle dei fantastiske kakene. Så koseleg:0)
Ha en flott kveld
Smil frå Lill

Turid sa...

Det ser ut som et skikkelig artig 60 årslag! Så deilig middag og for et herlig dessert og kakebord. Ja her skulle være noe for enhver smak!

Berit T sa...

Artig med de som har kledd seg ut, da var det nok et trivelig selskap. Mye god mat som såg veldig fristende ut mmmmmmmmmm!!!
Ha en fin uke videre.


Powered By Blogger
VELKOMMEN TIL MIN BLOGG. TAKK FOR AT DU SER INNOM.
VELCOME TO MY BLOG! THANK YOU FOR VISITING ME!