Dato og tid.

Land som besøker meg i dag.

søndag 29. mars 2009

Enda en ny blogger. New blogger.

Så har det dukket opp enda en ny blogger her i blogglandia!
Hun har bloggen Strikkepiken. Ei ung dame som bodde i nabolaget der jeg bodde før. Nå studerer hun og bor ikke lenger hos sine foreldre. Foreldrene hennes er
et vennepar av meg. Hun er ei tøff dame, med mange interesser.

Now I want to tell you about a new blogger. She call herself Strikkepiken.
She is a young lady, student. She is tough, she has even shooted moose!
She writes in Norwegian, but anyway you can visit her and see her pictures.

6 kommentarer:

eie sa...

Hei igjen.Er det datra til Liv og Per,hun som var på festen i dag som har begynt å blogge?
Jeg kommer ikke inn på bloggen min,
forstår ikke hva det kan være.
Om du orker kan du godt ta en tur over i mårra.Klem Eie.

Anya sa...

I 'am here but it take a long time LOL Stupid internet !!!

I had take a look with your new friend, its a great side,It looks good and friendly, but I can read it .....LOL
Have a nice sunday evening !!!

Marie sa...

Kjekt å bli kjent med nye bloggvenner. Flott at du presenterer henne for oss :)

God veke :)

Malys krok sa...

Hei og tusen takk for komentar hos meg. Vi har vært på besøk hos Hulda, derfor har jeg ikke skrevet.
Så synd at du ikke skal være med på Mandagstema mer. Må innrømme at jeg var nær ved å gi opp jeg og for jeg kom ikke på noe i dag. Men så kom jeg til å tenke på den sommerfuglen.
Mens vi var hos Hulda kom Kjersti på at jeg kunne ta det trappbildet og det syns jeg var artig. Det er jo godt å få gode forslag, vet du. Kanskje du kan være med når du ser det er et ord du har bildeforslag til.
Håper du er bedre av forkjølelse/feber, ikke artig å være syk. Ønsker deg god bedring!
Hilse Margit.

Anne-Grete sa...

Hei!! Takk for reklamen. Nå øker antallet besøkende stadig inne på min blogg:)

Lille Lisbeth sa...

Hei,igjen lille meg.Glad at du er bedre.Bare ta en tur i påska,vi skal en tur til kviltan med tantejenta mi,ellers er vi her.Hvor har du gjort av spillet ditt du hadde på bloggen din. Fant den ikke.Ville vise Petter den.Han er spillegal.Det er en fryd å se på den nye bloggsida de.Knall rosa,lyse opp hele sida de.Alt ble så mye finere med bildene dine.Det flotte bildet øverst,hvor har du tatt det?God Påske,visst vi ikke treffes før.


Powered By Blogger
VELKOMMEN TIL MIN BLOGG. TAKK FOR AT DU SER INNOM.
VELCOME TO MY BLOG! THANK YOU FOR VISITING ME!