Dato og tid.

Land som besøker meg i dag.

lørdag 14. mars 2009

Oversetting. Translation.

Ettersom det er flere av mine utenlandske bloggvenner som sier at
oversetteren ikke alltid virker, må jeg dessverre prøve å oversette til
engelsk selv igjen. Jeg beklager det, for det er ikke alltid min oversettelse
blir god. Men min nederlandske bloggvenn Anya sier at det er bedre å
oversette selv enn å bruke google sin oversetter,,,,, Skal tro om det er det??

Since I hear from my foreign blogfriends that the translator doesn't work always,
I will from now on try to translate to english by myself. Unfortunately.
My Duch blogfriend Anya says that it is better to translate than use googles translator.
I wonder if that is right?
I am sorry, because my english is not very good. But I say like Anya:
I will do my best.

10 kommentarer:

Unknown sa...

Ingenting å seie på denne engelsken i alle fall:0)
Eg har prøvd googleoversettaren inne hos ein annan bloggvenn, og ja, eg kan skrive under på at det er bedre å skrive på englesk sjølv...
La meg sei det sånn: Eg fekk meg ein god latter!!
Laurdagsklem

Malys krok sa...

Hei! Jeg ble glad da jeg så ditt blide ansikt! Tusen takk for trivelig komentar. Skulle til deg tidligere i dag, men kom ikke inn. Nå var det ikke problem i det hele tatt.
Flotte gevinster du viser.
Må være mye arbeid å få i stand basar. Jeg har bare vært der når alt var ferdig. Lykke til med basaren! God helg ønskes fra Margit.

Fjordheim sa...

Flott, gammel kaketine mor di har.
Koselig med slike ting.
Og så mange flotte gevinster på basaren. Håper dere får solgt mange lodd.
Ønsker deg ei flott helg :)

Steinbokkjen ;o) sa...

Hei vennen! Ha du da fint? Eg ha endle sett meg ner m litt blogging her. Ha visst votte litt lite av da i da sista, men da skjer ein del anna.. E super inspirert itte to helga på rad m kursing. Healing helgjå va berre heilt faaantastisk og ga eit kjempeløft. Berre da å vera på tur t storbyen Oslo m vidunderle reisefylgje (Tinaroom) va utrule stort. Takk fø at du e du! Koooooooooooz deg og ha ei nyyydle helg. Kleeeem

sammen på veien sa...

Hei min venn. Du er flink å oversette:) Koselige bilder. Håper du har en fin lørdag:)

En god klem får du av meg :) :)

Marie sa...

Det er ikkje så viktig om det er feilfritt tenker eg, det viktigaste er at dei som ikkje forstår kva det går i. Prøver meg litt på engelsk eg også, men kan ikkje seie at eg likar det noko særleg. Eg har ordboka liggande på skrivebordet, men så er det ikkje berre ordet som skal vere rett, men setningsoppbygginga. MEN pytt pytt, det er ikkje nokon eksamen heldigvis :)

God helg :)
Klem :)

Marie sa...

...dei som ikkje forstår norsk veit kva det går i..., skal det vere. Kan visst ikkje norsk heller eg, hehe.

Anne-Berit sa...

Har funnet ut at folk forstår det meste hvis de vil,selv min slett ikke så gode engelsk blir forstått av de aller fleste.Ha en fin søndag:o)

Michele sa...

I haven't had too many problems with the google translator. If I do, I just put your web address into google search and then it says "would you like to translate this web page" and then I click it and it completely translates it!!
You should try it!

Hugs♥

Amrita sa...

The translator slows the page down, but its OK


Powered By Blogger
VELKOMMEN TIL MIN BLOGG. TAKK FOR AT DU SER INNOM.
VELCOME TO MY BLOG! THANK YOU FOR VISITING ME!