Dato og tid.

Land som besøker meg i dag.

søndag 15. mars 2009

Mandagstema: Fritid. Leisure.



Mette med bloggen Koselig har Mandagstema.
Denne uka er det FRITID. Jeg synes ikke den er enkel,
selv om jeg har ting å blogge om. Mine venner i bloggeland
setter jeg stor pris på.
Mette has a blog called Koselig, she has a challenge every week.
This week it is Leisure. I find it difficult. But I appreciate my friends in blogland.

Jeg liker også å dra på turer. Bildet er fra bussturen jeg
var på i fjor sommer.
I also like journeys. This bus I travelled with last summer.

Jeg er med på noen turmarsjer hver sommer. Dette kruset
fikk jeg i fjor da jeg gikk "Kjerringrokk", en marsj bare for damer.
I like walking. I got this mug last summer.

Fuchsiaen min. Den hadde jeg i 6 år, men dessverre overlevde
den ikke sommeren 2008.
My Fuchsia. I had it 6 years.But it didn't survive last summer.

Baking er også noe jeg liker å holde på med.
Det er tilfeldig at det ble bilde av muffins.
I also like baking.

Synes det er artig å fotografere. Jeg kan nesten ingenting, men
liker å ta bilder. Hadde nok trengt et kurs eller flere.
I like taking pictures. But I can almost nothing about this.


Dette er datakroken min. Tilbringer en god del tid her.
Here I am spending a lot of hours during a day.

30 kommentarer:

Berit T sa...

Ja her var det mye kjekt du holder på med i fritida di!

Ha en fin ny uke.

eba sa...

Her var mye kjekt å drive med :) Jeg elsker også pc'en min......

Hilsen Bodil F.T. sa...

Ser ikke ut for at du har tid til å kjede deg! du har fullt opp av ting du gjør i fritiden! Det er jammen koselig!!

Fjordheim sa...

Ja du har mange koselige ting å bruke fritiden din til.
Ja det er gjildt å fotografere, og så lærer en mer og mer dess mer en driver med det. Men et kurs er det jo sikkert greit å ta, visst en har lyst til det.
Ønsker deg ei riktig god uke :)

Evami sa...

Det mangler ikke på fritidsinteresser og det er godt:)
Turer er noe av det beste som finnes få påfyll av nye oplevelser:)
Man må ha ting å fylle fritida med,selv om det av og til bare er helt fantstisk å være hjemme og slappe av. Sånn som jeg gjør nå,med blogging og alene hjemme:)

HA ei flott uke:) Klem Eva

Anna Lisa sa...

Artig å få vere med det du har opplevd og gjer på i fritida. Koselige ting.
Sitter å strikker på sofan, men måtte titte innom bloggverden en liten tur.
Håpa du har det bra min venn.
Ha en fin mandag.
klem

-Mitt lille rede- sa...

Du har mange koslig fritidssysler, og jeg deler flere av dem.

Ha ei fiiin uke! :-)

Klem fra Lene

Anne-Berit sa...

Du har mange fine ting å holde på med i fritia di.Jeg synes baking er et tiltak,men når jeg først har fått første melposen ut av skapet går det som en drøm.Ha en fin mandag:o)

Anya sa...

Thank you soooooo match for the translation its so easy yet to read it LOL
Very nice pictures, and what is your computer place nice to see HEHE My place is now one my blog made with
http://www.photofunia.com/
http://funphotobox.com/
try it once but it's addictive HEHE

Anonym sa...

Du kjeder deg ikke i fritida du heller, ser jeg - oig det er bra! Baking synes jeg er kjempegøy, også - og å reise, fotografere og PC, så klart:) Flott bidrag fra deg - ha ei fin uke! Klem fra Randi**

sammen på veien sa...

Hei min venn. Kjekke ting du gjør i fritiden din :) Er glad jeg får være din bloggvenn :)

God klem fra meg

Hobbygåsa sa...

Flott tolkning av fritid, jammen holder du på med mye morsomt! Flotte bilder har du også, gøy å få se. Ha en fin uke!

Vestlandsjenta! sa...

Flott tolkning av fritid da! Er så masse en kan forbinde med det, så syns du hadde en flott tolkning!
Ha en strålende uke!

Malys krok sa...

Mange koselige ting du gjør i fritiden din. Sikkert er det at mye av den blir brukt ved PC en. Ha en fin uke.
Hilsen Margit.

Malys krok sa...

Huff, dette så ikke bra ut. Var med meg selv jeg mente, at mye tid gikk ved PC en. Beklager! Margit.

@afjo72 sa...

Litt av hvert å fylle fritiden med ser jeg :o)

Bling - our elf on the shelf sa...

Her har du jo massevis å henge fingrene i. Det er ikke så viktig å være best på å ta bilder, så lenge de fungerer til eget bruk er de bra nok uansett :)

Marie sa...

Mange fine fritidsaktiviteter her :)

Eg brukar alltid Microsoft Office Pictures Manager på bilda mine. Eg trykker på redigere bilder. Då kjem mange ulike val opp. Trykker ein på vend og roter kan ein snu bildet litt etter litt, grei måte å rette opp eit bilde der eksempelvis ei vassflate ikkje er vater. Eg brukar også "Beskjær" der klipper eg bort det eg ikkje vil ha med. Eg brukar også det programmet til å endre størrelse på bilde.

Prøv deg fram, klikk i veg og sjå kva som skjer. Eg har lært det eg kan ved å prøve og feile. Det eg er uheldig med lagrar eg ikkje, så enkelt er det. Dette var gresk for meg også og eg har MYKJE å lære ennå...

Ha ein fin kveld :)

Orlaug sa...

Mange koselege aktivitetar du driv med på fritida.....og, ja, pc'en er visst vorten uunnværleg.
Prøver å begrense meg, men lett er det ikkje...
Ha det godt!

Besta sa...

Godt man har noe å fylle ut fritida med også. Det ser no ut som du klarer det godt. Masse goe klemma.

eie sa...

Du har mange ting å fylle fritia di med.Jeg synes du er oppfinssom jeg.Ha en god kveld.Klem.

Unknown sa...

Denne løyste du elegant, Brit:0)
Du fyller fritida di med mange meiningsfyllte aktivitetar...
Klem

Nunne sa...

Kjære Brit!
Tusen takk fordi du alltid er der, jeg har vært så sløv den siste tida og har ikke vært mye på data!
Takk for koselige og varme kommentarer, det er så artig at man har venner som bryr seg og som like trofast kommer på besøk. Du er en av dem!
Jeg skriver mail til deg, den kommer utpå dagen, det er ikke alt man har lyst å skrive på blogg. Nå snør det her, så kanskje får vi en vinter igjen. Det var så vårlig og fint i helga, jeg trodde det var slutt med snø... men påsken er jo enno ikke over, folk skal vel ha skiføre da. Påske ser jeg for meg er et evig stress med skier og skistaver og parkeringsproblemer på fjellet i en lang kø av biler. Jeg foretrekker havet og fjæra i påsken, og heller høre tjelden og måkene kakle og melde VÅR!
Godt vi mennesker er forskjellige.
Håper du har det bra. Ser sånn ut, du har så mange koselige ting du holder på med! Hvis du baker,så må du sende melding, så kommer jeg på kaffe :))
Gud velsigne dagen din, Lille meg. Glad i deg. Klem fra Nunne.

Lille Lisbeth sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Hage foto og natur sa...

Hei!
Etter å ha "Reist" litt i bloggen din, ser jeg en dame med mange fine fridtidsbeskjeftigelser.
Håper selv å vokse mer med mitt kamera.
Riktig en koselig datakrok du har:)
Ha en herlig uke:D)
Hilsen Jorunn

Noralill sa...

Kjekt å lese kva du likar å halde på med. Koseleg datakrok...

Her er eg endleg komen på beina att, og håpar eg blir oppreist leeeenge...

Ha ei fin veke!

Daisys home sa...

Ser at du ikke har problemer med og fylle fritiden din.Koselig at du deler dette,så masse fine bilder og se .Klemmer

Anonym sa...

Du fikk jo fritid veldig fint til da selv om du som første kommentar på Mandagstema sa at nei denne var for vanskelig! :) Ser du, gå ut (eller inn) og utfordre deg selv.
Jeg husker en gang jeg var med på Tirsdagstema i sverige hvor jeg tenkte, uansett hva det blir som tema, jeg skal finne det på badet mitt *ler* og det gjorde jeg!
Så tenkte jeg at har du lyst på fotokurs, så gjør det. Men det jeg virkelig vil anbefale deg er å lese bruksanvisninga på kamera ditt veldig godt og prøve ut de forskjellige tingene som står der. Da lærer du mye. Jeg har en link til deg her også forresten,

http://www.kenrockwell.com/tech.htm

det er godsia til gubben min, han leser her religiøst! Så sett i gang!!!
Klem fra Mette

Turid sa...

Så mye forskjellig du holder på med i fritiden din! Kjekt å se hvor du sitter og skriver alle dine koselige kommentarer;)
klem fra Turid;)

Lille Lisbeth sa...

Hei min gode hjelper.Du kan alt mulig,iallfall å hjelpe meg,og det må belønnes,så vi sees over helgen.Du har så mye fint å se på,på bloggen din. Alle di forskjellige farvene.


Powered By Blogger
VELKOMMEN TIL MIN BLOGG. TAKK FOR AT DU SER INNOM.
VELCOME TO MY BLOG! THANK YOU FOR VISITING ME!