Dato og tid.

Land som besøker meg i dag.

lørdag 19. juli 2008

Sokker i selbumønster.Socks in a special pattern.


For mange år siden strikket jeg slike sokker. Det ble 20
par til slutt. Jeg strikket på bestilling, pluss at jeg ga bort
noen. Jeg ble lei til slutt, og har ikke strikket dem siden.
Mønsteret fant jeg i bladet "Familien".

Some years ago I knitted such socks. I made 20 pairs.
Some of them I sold, and some was gifts. I haven't made
them after that. I found the pattern in a magazine.

Posted by Picasa

6 kommentarer:

Liv sa...

Rålekkert!
Mye arbeid, men fantastiske!

Besta sa...

Kjempe fine sokker, men det er no mye arbeid med dem. Ønskker deg en god helg.Sommer klem...

Hilsen Bodil F.T. sa...

Har du virkelig strikket så mange par av disse flotte sokkene?

Mimi sa...

beautiful socks...I tried to knit a pair of socks for my grand daughter somewhat like these...but I'm afraid I did not have much luck...
you are a smart lady to make these kind of socks...
thank you for your kind words on my blog...my husband is doing much much better.
I wish for you a wonderful Sunday,
Mimi

Hulda sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Kjersti sa...

Heisann! Takk for hyggelig gratulasjon hos meg! Så hyggelig at du kom innom i dag å så det!

Det var kjempefine sokker du har laget, selv har jeg laget masse russelester, 15 par tror jeg det er blitt, så de er jeg ganske lei av.


Powered By Blogger
VELKOMMEN TIL MIN BLOGG. TAKK FOR AT DU SER INNOM.
VELCOME TO MY BLOG! THANK YOU FOR VISITING ME!