Dato og tid.

Land som besøker meg i dag.

onsdag 30. juli 2008

Bloggegave fra Berit T.


I dag fikk jeg pakke i posten! Fra Berit T.Jeg var jo så
heldig å bli trekt ut i jubileumsinnlegget hennes.
Tusen takk, Berit! Du er snill! Jeg har hørt så mye skryt
av hjemmestrikkede oppvaskkluter, så den gleder jeg
meg til å ta i bruk. Og det håndkleet er jo så forseggjort
at jeg nesten bare må ha det til pynt! Og så var det et fint
kort, og noe som kan henges på veggen..

I got a package in my mailbox today. It was from my
blogfriend Berit. She has been a blogger for a year now,
and in that case she wanted to give something to some of her
blogfriends. Then I was drawn, together with two other.
Thank you so much, Berit! I appreciate it.

Posted by Picasa

17 kommentarer:

Anonym sa...

Hvor er du dog heldig. Smukke dejlige gaver - lige, hvad jeg kunne bruge her i mit landkøkken.

Klem fra Søsum ;-)

Donna sa...

Lovely!! Congratulations!hughugs

Anna Lisa sa...

Så koselig pakke du fikk!!!
Heldig da!!
Er lite på blogg fr tida, har så dårlig tid til å kose meg og besøke andre blogger. Men det kjem seg nok etterkvart.
Ønska deg ein fin kveld min venn.
Klem

Unknown sa...

Very pretty! Congrats. I never win. LOL

ChatrinesLiving sa...

Heihei!
Så fin pakke! å du, den kluten hadde kun fått henge til pynt hos meg;)
Gøy med pakker i posten, for det meste er det jo bare regninger og reklame....
Tusen takk for alle koselige hilsninger i min blogg! Hos meg er det en smule travelt for tiden, men det skal bli mere tid til blogging etterhvert:)
Kos deg masse i sommernatten!
Klem fra chatrine:)

Besta sa...

E trur no e ha kommet til og hengt både kluten og handuken til pynt. Artig med de game tingene. Kan huske når vi sto og vispet krem med hjulvisp.Klem

Michele sa...

Well isn't that sweet!... that looks very nice. What a lovely package to receive in that mail!! =)

Anonym sa...

Jeg lurer på om saksen er en brunsukkersaks, men er ikke sikker.Hilsen Toril.

Brit. (lille meg) sa...

Til Toril. Kanskje det, du! Det hadde jeg ikke tenkt på. Er takknemlig for forslag som kan løse "gåten".

Anonym sa...

Eller kanskje det er en knapphullssaks? Toril.

Brit. (lille meg) sa...

Vet du, det tror jeg kanskje heller. For den lå sammen med sysaker.

eie sa...

Så helidg du var som vant,jeg synes
du skal bruke det du vant,ikke bare putte det i et skap.
Du har jo vært så spent på en sonn oppvaskklut,så prøv den nå...
God helg ønskes deg.

Klem fra meg Eie!!!

Anonym sa...

Ja når jeg fikk tenkt meg om tror jeg det er en knapphullssaks.Jeg synes det er så moro med gamle sysaker og kikker alltid etter slikt på loppemarkeder o.l.-kanskje fordi jeg alltid har sydd klær m.m. Toril.

Brit. (lille meg) sa...

Nå er jeg så nyssgjerrig at jeg tar mot til meg og spør deg, anonyme Toril: Kjenner vi hverandre? Jeg hadde en barndomsvenninne med det navnet, hun bor i Trondheim. Men hun skriver navnet med D til slutt. Hun også er sydame. Det kan hende dette er helt bomskudd, men jeg ble så nyssgjerrig. Bor du i Trondheim? I tilfelle ikke, ber jeg om unnskyldning. Men det var uansett artig å "treffe" deg her på bloggen min. Brit.

Anonym sa...

Dessverre-jeg bor i Harstad og syinga har vært til egen familie.Men du finner meg på http//magnar.aspaker.no og datra vår er "Lappesola" .Toril.

Brit. (lille meg) sa...

Takk for opplysningen! Nei, jeg trodde vel egentlig ikke at venninna mi plutselig hadde begynt å sløyfe en bokstav heller.
Men vet du, jeg har faktisk besøkt den siden du henviser til. Men nå må jeg inn igjen og se litt mer, for nå synes jeg jo at jeg "kjenner" deg litt. Det var hyggelig, dette. Takk for at du tok kontakt.

Anonym sa...

Det er litt server- problemer for tiden så siden vår er litt treg,men prøv gjerne en annen dag hvis du plages.Sols blogg finner du via lundefuglen på sida vår.Hun har sydd det teppet til sin far. Takk for praten! Toril.


Powered By Blogger
VELKOMMEN TIL MIN BLOGG. TAKK FOR AT DU SER INNOM.
VELCOME TO MY BLOG! THANK YOU FOR VISITING ME!