Dato og tid.

Land som besøker meg i dag.

søndag 27. juli 2008

Christian Magnus.


For etpar måneder siden fikk en niese av min mann en
gutt, som heter Christian Magnus. Jeg bestilte et kort av
EbA. Hun er flink til å lage kort, og så fikk jeg sendt dette.
Nå er det overlevert, og derfor kan jeg legge det ut.
Mammaen leser nemlig også blogger, så jeg ville ikke vise det
før det var levert. Nydelig kort.

A couple of months ago a niece of my husband got a boy.
His name is Christian Magnus. My blogfriend EbA makes
beutiful cards, so I ordered a card from her. You can see
the result here.
Now the card is delivered, so I can show it. The baby's mum
also read blogs, so therefore I waited until the card was given.
Cute card, isn't it?

Posted by Picasa

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, det var et nydelig kort. Og så er det så koselig å få kort som er laget spesielt til en person - det gir en god følelse både å gi og å få en sånn hilsen. Deilig godværshimmel under her, også. Fin kveld til deg! Klemmer'*

Mimi sa...

what a beautiful card for a new baby...I know your husband's niece loves it...
Congratulations to her for her new baby...

Donna sa...

Wonderful card! Congratulations on the new Baby!!hughugs

Hilsen Bodil F.T. sa...

Koselig kort du viser ;) Og så har du fått et nytt flott headingfoto igjen!! Takk for besøk på min blogg - du er rask du!! Håper du nyter fineværet disse dagene!

Besta sa...

Nydelig kort..så mye artigere og få hjemmelaget enn kjøpings. Klem


Powered By Blogger
VELKOMMEN TIL MIN BLOGG. TAKK FOR AT DU SER INNOM.
VELCOME TO MY BLOG! THANK YOU FOR VISITING ME!