Dato og tid.

Land som besøker meg i dag.

mandag 28. juli 2008

Rydding av stabburet.Cleaning the outhouse.


I dag var jeg sammen med mine brødre i min
barndomsheim, og skulle rydde stabburet.
Der fant vi mye, men mest skrot.
Men noe av verdi fant vi, og jeg vil vise noen
bilder av ting vi fant.

Today I was together with my brothers at our
childhome, and cleaned up one of the outhouses.
We found a lot of rubbish, but not only that.
We also found valuable things we wanted to take
care of. F.ex. this old scale.

En gammel kjøttkvern.

Et lite treskrin.

Posted by Picasa

1 kommentar:

Besta sa...

Så spennende og rydde på gamle tomter og kanskje finne noen "skatter" Har slik kjøttkvern. Artig..Klem fra me


Powered By Blogger
VELKOMMEN TIL MIN BLOGG. TAKK FOR AT DU SER INNOM.
VELCOME TO MY BLOG! THANK YOU FOR VISITING ME!