Dato og tid.

Land som besøker meg i dag.

tirsdag 29. juli 2008

Skattejakt på stabburet. Hunting treasures in the outhouse.


En gammel sølvgaffel ble min.
An old silver fork, I got it.

2 filleryer ble med heim. Den første henger til
tørk nå. De var utrolig skitne.
I got two waved carpets made of rags.
I needed to wash them, they was very dirty.

Dette kruset fikk jeg som barn av ei nabodame.
Nå ble det funnet igjen.
I got this cup when I was a little girl. Now I
found it again.

3 av mammas kakebokser fikk jeg også.
3 of my mothers cake boxes I also got.

Posted by Picasa

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kæreste... Har endelig fået læst alle dine dejlig indlæg. Sikke fine ting du viser frem på dine billeder. Sommerklem fra Søsum

Hage foto og natur sa...

Hei!
Det er så godt å reise nedover i bloggen din:)
Det vekket så mange minner ved å se tingene fra ryddingen på Stabburet, i barndomshjemmet ditt.
Kruset ditt med ekornet er så yndig.
*****
I dag har jeg badet to ganger i Østernvann, har også padlet i en liten gummibåt .
Jeg setter så stor pris på stillheten ved rolige vann.
Vi får smøre oss godt med solkrem og nyte de solrike dagene nå.
Klem fra Jorunn:D)

Hilsen Bodil F.T. sa...

Ååå, så bra at du fikk tilbake kruset ditt. det var så koselig. Kakeboksene likte jeg også. De skal nok fylles med julekaker om noen mndr, kjenner jeg deg rett.

Veldig gøy med denne ryddinga, spennende!!


Powered By Blogger
VELKOMMEN TIL MIN BLOGG. TAKK FOR AT DU SER INNOM.
VELCOME TO MY BLOG! THANK YOU FOR VISITING ME!