Dato og tid.

Land som besøker meg i dag.

onsdag 3. september 2008

Turmarsj.

I dag skal jeg igjen til min barndoms heimbygd. Skal gå en marsj som er
bare for damer. Den heter "Kjerringrokk" og er på bare 5 km.
Det er flere hundre kjerringer som går denne marsjen hvert år.
For min del er det 5. gang jeg skal gå. Det er ikke tidtaking, vi går
så fort eller sakte vi vil.
Det er ikke premiering på vanlig måte, men bare uttrekkspremier.

Dere skulle sett det premiebordet!
Alle premiene er sponset av næringslivet.
Overskuddet av marsjen går til kreftsaken,
så det er et godt formål.

Jeg har gått endel marsjer, men ingen slår
dette! Det er artig å gå marsjen, men det er enda artigere å være med på
premieutdelingen. I løpet av de årene jeg har vært med, har jeg aldri blitt
uttrekt til å få premie, men det er så artig å overvære dette.
Det tar sin tid., men er veldig spennende.
Det trekkes ut premier på startnumrene.
Dette skulle jeg unt alle dere mine bloggvenner å være med på!

Når vi kommer i mål, får alle en "medalje" eller et krus, det får vi velge....
Og så er det kaffe og kaker å få kjøpt. Det er sponset alt sammen, og
koster nesten ingenting.

Jeg kommer tilbake med bilder, men det er ikke sikkert det blir før
i morgen. Jeg får se hvor sent det blir før jeg er tilbake.
Det er ei times kjøring hver vei for å komme dit.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ønsker dig en rigtig dejlig dag på denne march. Glæder mig til billederne i morgen.

Klem ;-)

Hilsen Bodil F.T. sa...

Du altså, spreka!! Håper du blir uttrekt til å vinne premie. Det er du verdt!

Unknown sa...

Det høyrdest verkeleg kjekt ut!! Håpar du vinn i år, da:)

Marie sa...

Eg skulle gjerne vore med på denne marsjen, høyrest kjempekoseleg ut :)

Marie sa...

Gløymde å seie at blomen hos meg ikkje heiter solgull. Det er berre eit namn eg har gitt han i konkurransen. Montbresia er det eigentlege namnet, blir også kalla værhane.


Powered By Blogger
VELKOMMEN TIL MIN BLOGG. TAKK FOR AT DU SER INNOM.
VELCOME TO MY BLOG! THANK YOU FOR VISITING ME!