Dato og tid.

Land som besøker meg i dag.

mandag 22. september 2008

Flere bilder fra Tromsø.


Nattebilde av Tromsø.

"Ventedama". Jeg vet ikke om hun heter det, men hun er
plassert ved en bussholdeplass.

Tenk at stemorsblomsten står så fint enda der oppe!

Og her er Rica Ishavshotellet. Her ble landsmøtet holdt.

Jeg bare måtte ta med flere bilder fra Tromsø by.Landsmøtet var interessant og også lærerikt.
Åpningsforedraget ble holdt av en pensjonert lege, Peter F. Hjort. Han sa bl.a. at vi må huske på at vi er født med TO øyne, TO ører, men bare EN munn! Kanskje vi burde SE og LYTTE mer, og kanskje ikke alltid snakke så mye!

Posted by Picasa

5 kommentarer:

Donna sa...

I love those Flowers!!hughugs

Hilsen Bodil F.T. sa...

Du har hatt en fin tur til Tromsø! Vakker by.
Jeg likte godt kona som satt å venta på bussen..... Ha en fin dag.

Anne-Berit sa...

Hei,jeg har aldri vært i Tromsø,men alle sier det er så fint der,så jeg håper jeg kommer dit en gang.Kloke ord fra foredragsholderen,skulle vært flinkere der noen og enhver,meg selv inkludert.Håper du får en flott uke.
PS.Nå er ny-PCen tatt i bruk,så nå håper jeg tiden med pc-problemer er over.Klem:o)

Amrita sa...

the stone woman is so cute

Berit sa...

Jeg likte ventedama!


Powered By Blogger
VELKOMMEN TIL MIN BLOGG. TAKK FOR AT DU SER INNOM.
VELCOME TO MY BLOG! THANK YOU FOR VISITING ME!