Dato og tid.

Land som besøker meg i dag.

mandag 8. september 2008

En tur ut.


I ettermiddag måtte jeg ut å gå en tur, det er
så nydelig vær.
I bedet mitt oppdaget jeg disse blomstene.
Jeg må jo ha plassert de der selv, men husker
det ikke.

Er det noen som vet hva slags blomst dette er?
Jeg har ikke peiling.

Her er den nye fuchsiaen min. den gamle, som
var 7 år, måtte jeg kaste i vår, da den hadde
takket for seg.

På min gåtur passerte jeg denne lille tingen.
En moderne plenklipper.

Posted by Picasa

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg tror aldrig, at jeg bliver træt af dine dejlige blomsterbilleder. De er så fine ;-)

Marie sa...

Denne blomen veit eg ikkje namnet på.

Eg redigerte litt(retta) på innlegget mitt, kanskje det var då det var borte.

Noralill sa...

Ei fin tur i fine omgivelser...Eg veit ikkje kva blom du har,men fin er den! Garasjeporten vart jo kjempefin! Då er sikkert huset like fint!

Ha ei fin veke vidare!

Besta sa...

Det ligger en rosa award på bloggen min og venter på deg. Har fått så mange fra deg. Klem

Elzie sa...

Vilka underbara blombilder du visar. Man blir sittande och bara tittar!!!
Hoppas du har en bra dag.
Kram Elzie

Mimi sa...

beautiful flowers, but I do not know the name of them...did they grow up all by themselves? If so you are fortunate to have such beauty come naturally to your yard...

Michele sa...

Such pretty flowers... you always have such beautiful flowers to see here... I like coming to see them.
~Michele~


Powered By Blogger
VELKOMMEN TIL MIN BLOGG. TAKK FOR AT DU SER INNOM.
VELCOME TO MY BLOG! THANK YOU FOR VISITING ME!