Dato og tid.

Land som besøker meg i dag.

onsdag 25. juni 2008

Utfordring.

Jeg er blitt utfordret av Magny om å skrive ned 29 adjektiver om meg selv fra A til Å.
Nå må jeg med en gang si at det blir ikke 29 adjektiver. Det greide jeg ikke.
Det er noen substantiver også.



A- Aleneboende.......
B. Blogger
C.? Kommer ikke på noe.
D. Dyrekjær. Love animals.
E. Egen..
F. Frodig....?
G. Grei.....
H..Høydeskrekk.....
I Isspiser.
J. Julibarn..
K. Kryssordløser...
L.. Lille meg.
M. Mammajente....
N Natterangler..
O. Ostespiser.
P. Peanutspiser.
Q. Quiz
R. Rotete.
S. Syklende----
T. Tykk.
U. Upraktisk.
V, Vannskrekk..
W. Wonderful?
X. X-mas.
Y. Yngre før...
Z Zalobruker.
Æ.. Ærlig...
Ø. Ønsker...
Å. Ålreit.

Er det noen som har lyst til å bli med på denne leken, så værsågod!
Jeg utfordrer ingen spesielt.
Etter disse dumme ""avsløringene" er det vel ingen som gidder besøke meg mer.....

2 kommentarer:

Magdalena sa...

dette var da supert... og så i tillegg på engelsk,
nei , bare lat være sende den videre, har selv hoppet glatt over utfordringer, og det har blitt for mange den siste tiden...
klem~~

Hilsen Bodil F.T. sa...

Jeg tror det er mange - både bloggere og "levende mennesker" :D :D som vi l besøke denne spennende damen Lille meg!!!


Powered By Blogger
VELKOMMEN TIL MIN BLOGG. TAKK FOR AT DU SER INNOM.
VELCOME TO MY BLOG! THANK YOU FOR VISITING ME!