Dato og tid.

Land som besøker meg i dag.

søndag 1. juni 2008

Tagget.

Jeg er blitt "tagget" av bestahjemmet. Reglene kommer i starten av innlegget.
Hver spiller svarer på spørsmålene om seg selv. I slutten av innlegget gir du
den videre til 6 personer, og fører opp navnene deres. Så legger du igjen beskjed til
de som er blitt tagget, og ber dem se innom din blogg.


1.Hva gjorde du for 10 år siden?
Jeg vasket på en butikk og i vår lokale bank.

2. Hva er 5 ting på gjøre-lista di i dag?
Skal besøke min mor.
Må betale en regning.
Må kjøpe nye kniver til hagesaksa.
Må ta en telefon.
( Dette ble bare 4 ting, men jeg kommer ikke på mer.)

3. Snacks jeg liker.
Er ikke så veldig snacks-spiser, men jeg synes peanøtter er godt.

4. Ting jeg ville gjøre om jeg var milliardær.
Betalt ned huset.
Gitt en god slump til misjonen.
Hjulpet familien.
Tatt en litt lengre utenlandstur.

5. Steder jeg har bodd.
Har bodd mesteparten av livet på Fosenhalvøya, på forskjellige steder.
Bodd noen år i Trondheim.

Jeg utfordrer ingen spesielt, for jeg liker ikke slike utfordringer selv.
Men hvis noen har lyst til å fortelle litt om seg selv, så er jeg takknemlig.

3 kommentarer:

Hilsen Bodil F.T. sa...

Hei Lille meg! Du liker ikke utfordringer, sier du, men du blir utfordret hele tiden :D Og du tar jo dem på strak arm, så det går fint!!
Håper du nyter de varme fine dagene! Varmerekord her i dag - for i år altså ;)

Fjordheim sa...

Hei. Vet ikke navnet på de tulipanene lenger. Hadde lappen på de lenge, men nå er den borte.
Er ikke slik flink hagedame som skriver opp i egen hagebok. Har ikke mye blomsterbed. Liker best blomster i krukker. Så lettvint å holde orden på.
Denne utfordringen gikk jo greit. Ikke så vanskelige spørsmål i den.
Ha en flott dag i finværeet. Såg værmelding nå, og det skal jo fortsette slik i hele neste uke. Kjempefint.
En får bare kose seg.

Unknown sa...

I always love getting to know my blogging friends better and tags always let me know more about you.


Powered By Blogger
VELKOMMEN TIL MIN BLOGG. TAKK FOR AT DU SER INNOM.
VELCOME TO MY BLOG! THANK YOU FOR VISITING ME!