Dato og tid.

Land som besøker meg i dag.

lørdag 10. november 2007

Tips til strikkersker.

Til dere som strikker flittig, kom jeg over et tips i bladet "Familien":

For å vite hvor man er i mønsteret, går det an å bruke post-it-lapper !
Lim papirlappen på undersiden av den mønsterlinjen som skal strikkes, og flytt lappen
en linje for hver omgang.
Dessverre var innsenderen anonym, men æres den som æres bør !
Det var ikke min ide, men den er nok til fri benyttelse for den som trenger det.
Jeg har ikke prøvd det, så jeg kan ikke gå god for det, men det er verd et forsøk.

3 kommentarer:

Hilsen Bodil F.T. sa...

Smart altså!! Ha en god søndag!!

Anne-Berit sa...

Den var ikke dum,må prøve det en gang.Ha en fin søndagskveld.

minerva.jor sa...

En god ide!!!
Ha en fin uke:)


Powered By Blogger
VELKOMMEN TIL MIN BLOGG. TAKK FOR AT DU SER INNOM.
VELCOME TO MY BLOG! THANK YOU FOR VISITING ME!