Dato og tid.

Land som besøker meg i dag.

lørdag 21. februar 2009

PREMIE!


I dag kom det pakke i posten, fra LILL! Jeg vant i hennes
jubileumsinnlegg! Utenpå papiret står det:"Vennskap er et
hyggelig skjul på livets regnfulle dager". Og i dag regner det her...

Se her da! Lommetøfler!


Nå har jeg fått dem på føttene. Tusen takk, Lill! De er
kjempefine! Det var med oppskrift også.

Og så var det ikke bare tøflene, heller! Se her hva hun har
lagt sammen med lommetøflene! Tusen hjertelig takk!
Heldige meg!
Og som om ikke dette er nok, så har jeg vunnet i en annen
trekning også, men det kommer jeg tilbake til.
God helg, kjære bloggvenner!

19 kommentarer:

♥ Carpe Diem ♥ sa...

Gratulerer med fin premie.
Koselig å ha vinnelykke :))
Ønsker deg en god dag og helg.

Sonja sa...

Gratulerer,så heldig du var.
Nå har jeg hatt en bloggfri uke.Har hatt masse besøk og nå drar vi en tur på hytta.
Ville bare ønske deg ei riktig god helg.

Unknown sa...

Så fine desse lommetøflene er...
Koselig gave frå ei koseleg dame:0)
Brytebrødet i innlegget under såg kjempegodt ut. Spørs om eg ikkje må prøve meg på det!!
Ynskjer deg ein koseleg laurdag, klem

Turid sa...

Så koselig med pakke/premie i posten! Fine ting og ord som varmer!
Ha en koselig lørdagskveld;)

Turid sa...

Gratulerer , så heldig du er , som har vunnet- ikke bare en ting heller men masse!!
Håper det er greit at æ smaker litt på brytebrødet ditt i innlegget under , det frister.. om du ser innom hos mæ er det en smak til deg der.
Også må æ si at æ skulle ønske at vi kunne dele på sneen dåkk har !

Lill sa...

Hei hei:0)
Så kjekt at pakka kom godt og vel fram. Eg er glad du likte innhalde:0))
Ha ein flott laurdag
Stort smil frå meg

Anonym sa...

Gratulerer, Brit - så utrolig flotte de tøfflene var. Og alt det andre også. Du har sannelig vært heldig med dette - grattis igjen, og ha en fin kveld. Klem fra Randi**

Elzie sa...

Vilken härlig vinst du har fått. Hoppas du har en bra helg.
kram Elzie

Malys krok sa...

Hei! Gratulerer med fin gevinst! Superflotte tøfler, så smart da. Koselige ting ellers og. Så heldig du var som vant. Ha en god helg videre. Fra Margit.

Anne-Berit sa...

Gratulere med flott gave,koselig det.Så mye fint det var i pakken,og de tøflene så deilige ut.Her sitter jeg og hutrer og småfryser til tross for at det er varmt og godt her.Ble så våt på lekekurset vi var på med hundene i dag,så nå spøker det for om jeg kommer meg avgårde i morra på resten av kurset.Det har snødd våt snø i hele dag,fysjameg,det er nok snø for lenge siden.
Ha en riktig god helg,Klem fra meg:o)

eba sa...

Å, så koselig! Nydelig premie, så gøy at du vinner! <3

Anna Lisa sa...

For en koselig gåve du fekk!!! Gratulerer så mykje!
Er bare innom for å ønske en fin kveld
Klem

Anonym sa...

Så heldig du var.Vant så masse flott.Likte disse såkalte lommetøflene:)
God lørdag med hjartet på rette staden!

Hilsen Bodil F.T. sa...

No gir æ mæ over, ka du vinn!! Du e HELDIG!! Gratulerer! Dem var fine altså!!

eie sa...

Til lykke med gevinsten,det var ikke bare en men flere.Heldig er du.Ha en god natt da og sov godt.
Klem fra meg...

Marie sa...

Heldige deg, fine ting du har fått :)
Gratulerer :)

hannemor sa...

Heia, og takk for råd ja,,joda jeg har jo prøvd med alle de malene som er tilgjengelige , men finner den ikke, det er helt merkeligt!! Jeg får bruke dagen, jeg oppdager jo stadig nye ting her, nå som jeg har tid å sitte med det..hehe
Var inne på den italienske siden din hvor du har kalenderen din ifra. Synd den ikke er på engelsk, for jeg fatter ikke så mye italiensk. ((: Men der var det jo mye morsomt!! Er det noe man må kjøpe, eller skariver man brar mail, eller laster man bare ned??

Hadde vært kjekt med en kalender..mm.

Så heldig du er som har fått gave da!! (:

Ha en herlig søndag. Klem

Donna sa...

Oh, these are Wonderful sweetie!! Keep Warm! I LOVE the new blog "look"!!! Pretty!!!hughugs

Som dagene går sa...

Hei!
Det har blitt lite kommentarer fra meg. Er akkurat kommet hjem etter en fire dagers reise. Litt har jeg prøvd å se på underveis, men det har ikke blitt anledning til så mye.
Gratulerer med fin gevinst. Det var koselig. Og så tusen takk for gode råd. Så jo at klokkene ikke stemte overens, men nå har jeg vært inne å stilla bloggklokka. Tenk om den hadde vært riktig før så har jeg sluppet alle ergrelser og tull underveis med publisering av utkast. Tusen takk ennå en gang for at du ville hjelpe meg! (:-)=II


Powered By Blogger
VELKOMMEN TIL MIN BLOGG. TAKK FOR AT DU SER INNOM.
VELCOME TO MY BLOG! THANK YOU FOR VISITING ME!