Dato og tid.

Land som besøker meg i dag.

lørdag 29. november 2008

Se hva jeg fikk! Look! I got this!








Det fulgte med et nydelig rose-hjertekort,
med nydelige ord på også.


Se hva jeg fikk fra Anna Lisa! Jeg fikk premie i hennes jubileumsinnlegg. Og så mye! Tusen takk, Anna Lisa!
Det var så flott, og så overraskende!
Jeg tok flere bilder, for å få med alt sammen.
I got all these things from my blogfriend Anna Lisa!
She has been a blogger in 2 years, and then she had giveaway. I won, together with 2 others. Lucky me!
I took several pics, to be sure that all came on the blog.
Thank you, my friend!

13 kommentarer:

Fjordheim sa...

Å, du vant der du også. Jeg fikk en gave fra Anna Lisa i dag jeg også. Så koselig så. Skal prøve å få laget et innlegg om det litt senere i kveld
Kjedelig når data og mobil ikke fungerer som det skal. Håper du får en ny mobil nå.
Ha en flott 1.søndag i advent :)

Mormor sa...

Gratulerer med den flotte premien! Her var det virkelig mye fint. Ha en fortsatt fin helg.

Anonym sa...

Gratulerer så mye - den er deg vel undt. Og så flotte saker, da! Skikkelig koselig, tenker jeg:) Ha en fin lørdagskveld der du er! Klemmer**

AnneGrethe7 sa...

Å, så kjekt...kos deg med gaven og ha ein vidunderleg laurdagskveld :)
Heldigvis er veslebror mykje betre i dag og har sove heile natta. Så då kjenner vi oss lettare til sinns vi vaksne også.

God klem til deg!

Anna Lisa sa...

Så koselig du likte gåva. Eg krysset fingrane og håpte på deg.
Kos deg vidare med helg.
Klem

Anna Lisa sa...

EG MEINTE AT EG KRYSSA FINGRANE OG HÅPTE PÅ DET :) lITT SLITEN EG NÅ.
kLEM

Turid sa...

Gratulerer! Så mye fint det var i den pakken! Tenker du ble glad ja!
Kos deg og god helg! Klem :)

Unknown sa...

Her var det masse fint:0)
Kjekt å vinne, og eg er nett som ein unge når det kjem pakke mi postkasse...
Ynskjer deg ein fin kveld, klem

♥ Carpe Diem ♥ sa...

Gratulerer !!
Flott pakke du fikk.
Det kjekt å bli satt pris på.
God 1 søndag i advent.
Klem fra Ella

Anne-Berit sa...

Å så koselig at du vant,og fikk så fin pakke,og så mye fint det var i den.Glad på dine vegne.Ha en fin adventssøndag.

Anonym sa...

Hei igjen! Det er en liten ting til deg inne hos meg:)

Anonym sa...

Gratulerer med koselig pakke! Så vil jeg ønske deg en koselig adventstid.

Besta sa...

Gratulere! den var vel fortjent. Ønsker deg en fin dag. Bildene jeg tar er mest med mobilen, den har jeg alltid med. Klem


Powered By Blogger
VELKOMMEN TIL MIN BLOGG. TAKK FOR AT DU SER INNOM.
VELCOME TO MY BLOG! THANK YOU FOR VISITING ME!